niedziela, 31 stycznia 2016

Jak znaleźć hashtagi na Facebooku

Używasz na Facebooku hashtagów?

Od 2013 roku na Facebooku można dodawać do swoich wpisów i komentarzy hashtagi. Podobna funkcja działa na Twitterze, Instagramie, Pinterest i Google+.

Hashtag (#) poprzedza skrót, słowo lub wyrażenie, które ma być wyróżnikiem treści wpisu – może to być lokalizacja, marka, produkt, idea, akcja, itp.

Można wybrać hashtag dopasowany do konkretnej sytuacji (na przykład #mojeurodziny) lub używany przez wiele osób (na przykład #socialmedia).

Na Twitterze hashtagi cieszące się dużą popularnością trafiają na listę Trendów. Na Facebooku takiej funkcji jeszcze nie ma.

Nie wiesz jak wyszukać hashtagi na Facebooku?

wtorek, 26 stycznia 2016

Dlaczego pytania w mediach społecznościowych są ważne?

1. Dlaczego PR nie może żyć bez mediów społecznościowych?

2. Odpowiadasz na wszystkie krytyczne komentarze online?

3. Jak często aktualizować plan zarządzania komunikacją kryzysową online?

Lubisz kiedy ktoś prosi Cię o opinię? Ja też :-)

Niestety, niektórzy traktują media społecznościowe jak nowszą wersję faksu – urządzenie do wysyłki informacji.

Nowe media – na przykład Facebook, Twitter i Google+ – kwitną dzięki komunikacji, czyli rozmowom między ludźmi.

Nie ma dobrej rozmowy bez ciekawych pytań

Pytanie: Jak mówić o tym, co chcę powiedzieć bez denerwowania ludzi?

Odpowiedź: Zadawaj pytania!

Nie znam bardziej skutecznego sposobu zwiększania zaangażowania fanów od zadawania pytań. Nie mam na myśli pytań: "Chcecie skorzystać z 50% obniżki naszych cen?" Chodzi o pytania otwarte, które zachęcają do dzielenia się wiedzą, opiniami i doświadczeniami.