czwartek, 31 marca 2016

Blog i inne kanały komunikacji online

Czym różni się blog od profilu w mediach społecznościowych?

Blog jest najczęściej miejscem przypadkowego spotkania z czytelnikiem.

Profil w mediach społecznościowych to miejsce, gdzie ktoś Cię szukał.

To ważne rozróżnienie pomaga dopasować strategię komunikacji online do potrzeb.

Popatrzmy na Twittera. Na Twitterze ludzie udostępniają Twoje wpisy, zadają pytania i zgłaszają reklamacje dotyczące produktów lub usług. Wolą to robić na Twitterze niż na blogu lub firmowej stronie WWW.

Ruch na blogu pochodzi z wyszukiwarek – ludzie klikają na link w wynikach Google i trafiają na Twój blog. Tak dochodzi do pierwszego kontaktu.

poniedziałek, 21 marca 2016

10 najciekawszych artykułów o Twitterze

Twitter ma 10 lat.

21 marca 2006 Jack Dorsey wysłał pierwszy testowy tweet.

Oto 10 najciekawszych artykułów o Twitterze:

1. Nie wiesz o co chodzi na Twitterze?

Najważniejsze na Twitterze jest to, że prawie wszystko co jest publikowane na tej platformie jest dostępne dla każdego na całym świecie. Dlatego to, co piszesz na swoim firmowym profilu ma wpływ na całą markę. Więcej...

2. 5 mitów o Twitterze

Większość użytkowników Twittera przechodzi podobny cykl: od totalnej krytyki przez szybką naukę i pierwsze “momenty olśnienia” do pewnej formy uzależnienia. Po drodze poznają także kilka mitów. Więcej...

3. Gdyby oni mieli Twittera...

Twitter - najbardziej popularny mikroblog jest najmodniejszym narzędziem komunikacji online dla firm, promujących dziwaczne idee głupców i błagających o chwilę uwagi narcyzów. Więcej...