Program szkolenia

Przykładowy program szkolenia "Skuteczna komunikacja na Facebooku i Twitterze"

9:00-10:20 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych (Facebook i Twitter)

1. Dlaczego trzeba być aktywnym w mediach społecznościowych

2. Słownik Facebooka i Twittera

3. Podstawowe funkcje Facebooka i Twittera

4. Zarządzanie prywatnością

10:20-10:30 – Przerwa na kawę

10:30-11:50 – Zarządzanie profilem na Facebooku i Twitterze

5. Wyszukiwanie informacji online

6. Tworzenie i publikacja treści (tekst, zdjęcie, grafika, video, itp.)

7. Udostępnianie treści innych użytkowników

8. Interakcje z fanami

11:50-12:00 – Przerwa na kawę

12:00-13:20 – Najlepsze praktyki marketingowe na Facebooku i Twitterze

9. Promocja profilu i strony

10. Grupy dyskusyjne i listy

11. Wydarzenia

12. Marketing szeptany i reklama na Facebooku i Twitterze

13:20-14:00 – Przerwa na obiad

14:00-15:20 – Analiza skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych

13. Testowanie skuteczności komunikacji

14. Pomiar i analiza efektów komunikacji

15. Integracja profilu na Facebooku i Twitterze z innymi serwisami społecznościowymi (Google+, YouTube, Instagram, Pinterest, itp.)

16. Narzędzia ułatwiające komunikację na Facebooku i Twitterze

15:20-15:30 – Przerwa na kawę

15:30-16:50 – Komunikacja kryzysowa w mediach społecznościowych

17. Polityka komunikacji w mediach społecznościowych

18. Analiza ryzyka i katalog zagrożeń online

19. Identyfikacja liderów opinii i budowanie dobrych relacji

20. Strategia i plan komunikacji kryzysowej

16:50-17:00 – Podsumowanie szkolenia

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z komunikacji w mediach społecznościowych, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

PS. Program każdego szkolenia jest dopasowany do indywidualnych potrzeb. Na życzenie wysyłamy ankietę do zbadania potrzeb szkoleniowych.