Co robimy

Media społecznościowe przypominają znaną i ruchliwą restaurację. Właściciel cieszy się kiedy ma dużo zajętych stolików, bo ludzie przechodzący obok myślą: "Fajne miejsce. Jedzenie musi być tutaj pyszne."

Podobnie jest z mediami społecznościowymi. Każdy właściciel profilu na Twitterze, Facebooku, Instagramie i innych popularnych serwisach chce, żeby tętniły życiem. Cieszą go polubienia, udostępnienia i komentarze. Ludzie klikając na jego profil myślą: "Ciekawe miejsce. Dużo tutaj się dzieje. Chętnie dołączę do konwersacji!"

Pressence Public Relations dba o równowagę pomiędzy dwoma kluczowymi elementami komunikacji online:

1. Biznesowe cele naszych klientów komunikacji w Internecie,

2. Opinie ludzi rozmawiających publicznie z naszymi klientami i między sobą w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, blogach i listach dyskusyjnych.

Oto co robimy:

1. Przygotowujemy zintegrowane strategie komunikacji w mediach społecznościowych pomagające klientom osiągać ich cele biznesowe.

2. Definiujemy i wybieramy cele, które optymalnie łączą to, co nasi klienci mogą osiągnąć w mediach społecznościowych z tym, co robią w realnym świecie.

3. Organizujemy pracę zespołu odpowiedzialnego za tworzenie angażujących treści.

4. Tworzymy firmową politykę komunikacji w mediach społecznościowych.

5. Prowadzimy wewnętrzne szkolenia komunikacji na Facebooku, LinkedIn i Twitterze.

6. Zarządzamy profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat i Google+).

7. Współpracujemy z kluczowymi interesariuszami (na przykład liderami opinii online), aby poszerzyć krąg osób zainteresowanych aktywnością naszych klientów w mediach społecznościowych.

8. Organizujemy monitoring tego, co się mówi o naszych klientach w mediach społecznościowych.

9. Wybieramy metody i narzędzia pomiaru zysku z inwestycji w komunikację w mediach społecznościowych, regularnie informujemy o efektach naszej pracy i podpowiadamy co poprawić w komunikacji online.

10. Rozwiązujemy problemy i zajmujemy się zarządzaniem kryzysowym.

Media społecznościowe pomagają w interesach, na przykład zwiększają rozpoznawalność marki, poprawiają komunikację z klientami i konsumentami, pomagają wcześniej rozpoznać potencjalne kryzysy i podnoszą zaufanie. Ale skuteczność komunikacji online zależy od tego czy wiesz, co chcesz powiedzieć i co chcesz osiągnąć.

Sukces w mediach społecznościowych nie zależy bezpośrednio od liczby fanów, polubień, komentarzy i udostępnień, ale tego jak możesz je wykorzystać dla swojej firmy, instytucji lub organizacji.

Jeśli nie korzystasz z mediów społecznościowych, ale chciałbyś to robić lub nie jesteś zadowolony z efektów komunikacji w mediach społecznościowych, prosimy o kontakt. Powiedz co chcesz osiągnąć a my przygotujemy strategię i plan działania. Nasz telefon: 77 441 40 14.