FAQ

Na naszych szkoleniach z komunikacji w mediach społecznościowych z przyjemnością odpowiadamy na wszystkie pytania.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane ostatnio pytania publikujemy na tym blogu:

1. Jak wybrać najlepsze narzędzie do monitoringu treści online?

2. Jak zdobyć dzięki hashtagom nowych klientów?

3. Jak znaleźć hashtagi na Facebooku?

4. Dlaczego pytania w mediach społecznościowych są ważne?

5. Dlaczego PR nie może żyć bez mediów społecznościowych?

6. Czy trzeba odpowiadać na każdy zarzut online?

7. Jak przekonać szefa do mediów społecznościowych?

8. Jak zbudować mocną osobistą markę online?

9. Od czego zależy wartość fana na Facebooku?

10. Jakie jest najważniejsze pytanie w mediach społecznościowych?

11. Jak pisać raporty z komunikacji w mediach społecznościowych?

12. Czy symulacje kryzysowe powinny być realistyczne?

13. Jak zwiększyć lojalność fanów w mediach społecznościowych?

14. Ile mogę o sobie powiedzieć w mediach społecznościowych?

15. Kiedy usuwać krytyczne komentarze?

16. Jak opracować USP dla bloga?

17. Jak wymyślić tytuł artykułu na blogu?

18. Jak jest optymalna długość wpisu na blogu?

19. Jak opracować politykę komunikacji w mediach społecznościowych?

20. Jak mierzyć zysk w mediach społecznościowych?

21. Jak działają listy na Twitterze?

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z komunikacji w Internecie dopasowanym do Twoich potrzeb marketingowych i celów biznesowych lub masz jakieś pytanie, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.