Przykładowy program szkolenia "Skuteczna komunikacja na Facebooku i Twitterze"
9:00-10:20 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych (Facebook i Twitter)
1. Dlaczego trzeba być aktywnym w mediach społecznościowych
2. Słownik Facebooka i Twittera
3. Podstawowe funkcje Facebooka i Twittera
4. Zarządzanie prywatnością
10:20-10:30 – Przerwa na kawę
10:30-11:50 – Zarządzanie profilem na Facebooku i Twitterze
5. Wyszukiwanie informacji online
6. Tworzenie i publikacja treści (tekst, zdjęcie, grafika, video, itp.)
7. Udostępnianie treści innych użytkowników
8. Interakcje z fanami
11:50-12:00 – Przerwa na kawę
12:00-13:20 – Najlepsze praktyki marketingowe na Facebooku i Twitterze
9. Promocja profilu i strony
10. Grupy dyskusyjne i listy
11. Wydarzenia
12. Marketing szeptany i reklama na Facebooku i Twitterze
13:20-14:00 – Przerwa na obiad
14:00-15:20 – Analiza skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych
13. Testowanie skuteczności komunikacji
14. Pomiar i analiza efektów komunikacji
15. Integracja profilu na Facebooku i Twitterze z innymi serwisami społecznościowymi (Google+, YouTube, Instagram, Pinterest, itp.)
16. Narzędzia ułatwiające komunikację na Facebooku i Twitterze
15:20-15:30 – Przerwa na kawę
15:30-16:50 – Komunikacja kryzysowa w mediach społecznościowych
17. Polityka komunikacji w mediach społecznościowych
18. Analiza ryzyka i katalog zagrożeń online
19. Identyfikacja liderów opinii i budowanie dobrych relacji
20. Strategia i plan komunikacji kryzysowej
16:50-17:00 – Podsumowanie szkolenia
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z komunikacji w mediach społecznościowych, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
PS. Program każdego szkolenia jest dopasowany do indywidualnych potrzeb. Na życzenie wysyłamy ankietę do zbadania potrzeb szkoleniowych.