Używasz na Facebooku hashtagów?
Od 2013 roku na Facebooku można dodawać do swoich wpisów i komentarzy hashtagi. Podobna funkcja działa na Twitterze, Instagramie, Pinterest i Google+.
Hashtag (#) poprzedza skrót, słowo lub wyrażenie, które ma być wyróżnikiem treści wpisu – może to być lokalizacja, marka, produkt, idea, akcja, itp.
Można wybrać hashtag dopasowany do konkretnej sytuacji (na przykład #mojeurodziny) lub używany przez wiele osób (na przykład #socialmedia).
Na Twitterze hashtagi cieszące się dużą popularnością trafiają na listę Trendów. Na Facebooku takiej funkcji jeszcze nie ma.
Nie wiesz jak wyszukać hashtagi na Facebooku?
Oto co trzeba zrobić:
1. przykład: Jeśli interesują Cię wpisy z hashtagiem PR (#PR) wpisz w oknie górnej belki nawigacyjnej: https://www.facebook.com/hashtag/PR.
Zobaczysz najbardziej popularne publiczne wpisy z hashtagiem #PR.
2. przykład: https://www.facebook.com/hashtag/szkoleniamedialne
Zobaczysz najbardziej popularne publiczne wpisy z hashtagiem #szkoleniamedialne.
3. przykład: https://www.facebook.com/hashtag/reporter
Zobaczysz najbardziej popularne publiczne wpisy z hashtagiem #reporter.
Uwaga: Wyniki pokazują tylko wpisy publiczne. Hashtagi nie zmieniają statusu wpisów prywatnych – one zawsze pozostaną prywatne.
Sprawdź jak to działa i napisz w komentarzu co ciekawego znalazłeś!
PS. Zobacz też "Wiesz wszystko o hashtagach?".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz