czwartek, 11 sierpnia 2011

20 rzeczy jakich nie powie Ci ekspert zarządzania kryzysem na pierwszym spotkaniu

Z kryzysem mamy do czynienia kiedy nie możemy powiedzieć: "Udawajmy, że nic się nie stało." – to jedna z moich ulubionych definicji kryzysu :-)

Na spotkanie z nowym klientem przygotowałem 20 punktów do prezentacji. Może zaciekawią też Ciebie.

Oto 20 rzeczy jakich nie powie Ci ekspert zarządzania kryzysem na pierwszym spotkaniu:

1. Wszystko co dobre kiedyś się kończy – chciałbym tylko wiedzieć kiedy się zaczyna!

2. Zarządzanie kryzysem jest jak czek – nie ma żadnej wartości jeśli nie można go zrealizować.

3. Wszystkie uogólnienia o zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową są fałszywe i bez wartości – to także.

4. Demokracja jest formą rządów, w których wszyscy dostają to, na co zasługuje większość.

5. Zarządzanie kryzysem opiera się na założeniu, że nie zawsze jesteś na straconej pozycji.

6. Ludzie odporni na zmianę nie mogą oprzeć się zmianie na gorsze.

7. U źródła każdego wielkiego odkrycia jest błąd.

8. Zadawanie głupich pytań jest prostsze od poprawiania głupich błędów.

9. Najlepsze zdjęcia zwykle wychodzą przez dziurkę od klucza.

10. Wierzyciele mają lepszą pamięć od dłużników.

11. Praktyczni ludzi byliby bardziej skuteczni gdyby trochę więcej czasu poświęcili marzeniom.

12. Ludzie, którzy nie zgadzają się z Twoimi argumentami, zawsze kierują się emocjami i nie potrafią wyciągać logicznych wniosków.

13. Źródłem większości problemów są rozwiązania.

14. Im łatwiej coś zrobić, tym trudniej to zmienić.

15. Najmniej doświadczony wędkarz zawsze łowi największą rybę.

16. Im więcej coś kosztuje, tym dalej trzeba to wysyłać do naprawy.

17. Rozwiązanie problemu zmienia naturę problemu.

18. Im dalsza jest przyszłość, tym lepiej wygląda.

19. Nie ma takiego problemu, którego nie rozwiąże dobry cud.

20. W zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową są dwie zasady: 1. Nie mów wszystkiego co wiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz