Komunikacja w mediach społecznościowych to coś zupełnie nowego i nie dla każdego. Potrzeba do tego specjalnych kwalifikacji i wyjątkowej inteligencji :-)
Na razie niech zajmują się tym innowatorzy i ci, którzy przepadają za modnymi gadżetami... Po co ryzykować?
Może jeszcze nie teraz, może nie ten moment, może warto poczekać...
Oto 10 powodów dlaczego media społecznościowe nie są dla Ciebie:
1. Szanujesz tradycyjne wartości i z czułością wspominasz "stare dobre czasy".
2. Nie chcesz, żeby ktoś znalazł Ciebie w Internecie.
3. Nie chcesz, żeby ktoś wysłuchał co masz do powiedzenia.
4. Nie interesuje Cię co mówią klienci i nie zależy Ci na nowych klientach.
5. Boisz się, że niektórzy będą mówić o Tobie nieprzyjemne rzeczy.
Wiesz, że media społecznościowe nie są dla Ciebie? https://t.co/nCrmoVF7w5 #media #pr #socialmedia pic.twitter.com/eGwNHo7xkn
— Pressence PR (@pressencepr) 31 stycznia 2017
6. Lubisz wydawać pieniądze na komunikację, której efektów nie jesteś w stanie zmierzyć.
7. Lubisz proste rozwiązania – cały ten Twitter, Facebook, LinkedIn i reszta są trochę zbyt skomplikowane.
8. Jesteś człowiekiem z krwi i kości i nie chcesz mieć nic wspólnego z wirtualnymi sieciami społecznościowymi.
9. W mediach społecznościowych są tylko ludzie, którzy nie mają nic lepszego do roboty w wolnym czasie.
10. Media społecznościowe są dopiero w początkowym stadium rozwoju – wolisz poczekać na coś bardziej dojrzałego i zaawansowanego technicznie.
Znasz inny powód dlaczego media społecznościowe nie są (być może) dla Ciebie? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz